jenniferfolkesson.blogg.se

Musik Religion Kärlek Inspiration Studier Drömmar Kaffe Ilska Erfarenheter Glädje Böcker Livet Spel Svartsjuka Konst Inredning Tatueringar Vänner Djur Film DIY Familj Dreadlocks Utveckling Mystik Döden Stil Frustration Lycka Symbolism Ytligheter Fantasi Kropp och Själ

Juice och dreadlocks

2013-08-31 Inredning, Personligt

Sitter i soffan och tröstar mig med ett glas juice efter åtalliga stick i fingertopparna med virknålen. Jag har gjort 2 dreadsjobb denna vecka och försöker att slutföra det tredje trots att mina fingrar ömmar och blöder :/ Vad gör man inte för att göra världen lite snyggare! 

För övrigt så har inflyttningsdatumet skjutits fram till den 23 september! Jag längtar efter att få göra iordning ett hem åt mig, Axel och våra fyrbenta älsklingar. Tanken är att vi ska hinna tapetsera om vardagsrummet som just nu har en hiskelig blå tapet. Troligtvis blir det en varm sandfärgad tapet som gör sig bra i alla ljus! Jag har spenderat mycket tid på pinterest och kikat på härlig inredning. Min förhoppning är att lägenheten ska kännas varm, inbjudande och mysig! Jag är en aktiv pinterest användare, och om man är nyfiken på den inspiration som jag funnit så kan man kika på min board här! Mysigt!!!! 
 
Nu väntar ytterligare lite fingertortyr för min del!
Namaste 
 

Skriv en kommentar