jenniferfolkesson.blogg.se

Musik Religion Kärlek Inspiration Studier Drömmar Kaffe Ilska Erfarenheter Glädje Böcker Livet Spel Svartsjuka Konst Inredning Tatueringar Vänner Djur Film DIY Familj Dreadlocks Utveckling Mystik Döden Stil Frustration Lycka Symbolism Ytligheter Fantasi Kropp och Själ

Fantastiska örhängen - Manakees

2013-03-14 Skönhet

Jag har kommit över ett par fantastiska örhängen, som kallas för manakees. Dessa örhängen är handgjorda av ekologiskt framställt material och brutalt snygga! Dock är de relativt dyra så jag ska försöka göra ett par egna, då själva konstruktionen inte ser speciellt avancerad ut. Jag brukar inte längre vara så förtjust i stora örhängen, men dessa går inte annat än älska!!


 
 
Örhängena, och en del av kläderna, går att köpa på www.etsy.com. Även när plånboken står tom så är Manaka's profil på etsy värd ett besök eftersom många av smyckena och kläderna går att göra själv om man har lite fantasi och envishet, eller om man bara känner för att bli inspirerad :) Jag tänkte sätta mig och försöka knåpa ihop ett par egna manakees nu! 
 

Skriv en kommentar