jenniferfolkesson.blogg.se

Musik Religion Kärlek Inspiration Studier Drömmar Kaffe Ilska Erfarenheter Glädje Böcker Livet Spel Svartsjuka Konst Inredning Tatueringar Vänner Djur Film DIY Familj Dreadlocks Utveckling Mystik Döden Stil Frustration Lycka Symbolism Ytligheter Fantasi Kropp och Själ

Väntan

2013-08-14 Personligt

Jag tänkte inleda med att ursäkta min dåliga uppdatering, men det är nog bara den sortens bloggare som jag är. Den som sporadiskt kommer ihåg att jag faktiskt är något så när delaktik även i denna sortens internetforum! I vilket fall befinner jag mig i en spänd väntan. Om ca 6-7 veckor så flyttar jag och min lilla familj till en ny,fräsch, större lägenhet! Jag älskar att flytta och få pyssla med inredning och sådant. Min nuvarande lägenhet har därför förvandlats till en målarverkstad. Jag har verkligen gått lös med färgerna för att göra massor av fina nya tavlor till lägenheten. Vi kommer även att få tillökning i vår lilla familj. Ca två veckor efter inflytt så kommer ännu en liten maine coon pojke att bo hos oss. Han är röd och verkar bli en riktig jätte så därför har vi valt namnet Jupiter :) Det ska bli skönt att få ett riktigt kök, ett riktigt sovrum och mer yta för alla djur att få springa runt på <3

 
 
 

Skriv en kommentar